}

FAQ

1. Zamawianie przez Internet
a. Jak mogę złożyć zamówienie przez internet?
Aby zrealizować zamówienie przez internet:1. Wejdź na stronę www.roly.eu.2. Kliknij na koszyk, który znajduje się w prawym górnym rogu strony internetowej.



III. Wpisz kody dostępu



Po wejściu do środka można wybrać produkty, które chcemy według rodzaju produktu, rodzaju kolekcji albo wyszukać po nazwie bezpośrednio w wyszukiwarce.



V. Wybierz produkt i kolor, który potrzebujesz oraz dobierz ilość do każdego rozmairu.



VI. Kliknij w dodaj do koszyka



VII. Artykuły zostaną dodane do koszyka i będzie można kliknać w kupić żeby przejść do nastepnego etapu zakupu.



VIII. Kliknij w Zakończenie zamówienia

IX. Sprawdź swój adres dostawy i rozliczeń w przypadku modyfikacji wpisz prawidłowy adres w sekcji “Komentarze“
   X. Wybierz metodę płatności i kliknij Zakończ zamówienie
   XI.XI. W ostatnim kroku będziesz miał możliwość dopisać jakieś uwagi, które uznasz za konieczne i zaakceptować ogólne warunki przed kliknięciem WYŚLIJ ZAMÓWIENIE.
   XII. Twoje zamówienie zostało złożone poprawnie. Otrzymasz e-mail potwierdzający wysyłkę zamówienia.
b. Jak mogę uzyskać wysyłkę gratis?
Realizujemy wysyłki bez kosztów w zależności od zamówienia i magazynu, w którym zostało przygotowane oraz miejsca dostawy. Skonsultuj ze swoim przedstawicielem handlowym warunki darmowej dostawy.
c. NIe mogę złożyć zamówienia, dlaczego?
Czasami sieć nie zezwala na zakończenie zamówienia, gdy wybrano więcej niż 100 linii. W tym przypadku musisz najpierw zamówić 100 linii i resztę zamówienia dokonać w kolejnym zamówieniu. Możesz zaznaczyć, że to jest to samo zamówienie, wpisując odpowiednią notatkę w polu "Komentarze" podczas finalizowania zamówienia. Nasz przedstawiciel będzie odpowiedzialny za grupowanie Twoich zamówień w razie potrzeby. Jeśli problem będzie się powtarzał prosimy o kontakt z handlowcem.
d. Ile czasu zajmuje dostawa zamówienia?
Nasze zarządzanie zamówieniami jest praktycznie natychmiastowe. Jeśli złożysz zamówienie w godzinach obsługi klienta, zamówienie zostanie zrealizowane w momenie jego otrzymania. Jeśli zamówienie zostało odebrane przez handlowca przed godziną 11:00, nasz magazyn przygotuje towar tego samego popołudnia i Twoje zamówienie zostanie wysłane tego samego dnia (z wyjątkiem okoliczności siły wyższej). W przypadku, gdy zamówienie zostanie odebrane po godzinie 11:00, nasz magazyn przygotuje towar tej samej nocy, a zamówienie zostanie wysłane dzień po jego odbiorze i przetworzeniu.
e. Jakiej wiadomośći e-mail mogę się spodziewać po złożeniu zamówienia.
E-mail potwierdzający zamówienie:otrzymasz wiadomość e-mail, kiedy zamówienie zostanie pomyślnie zakończone.

Potwierdzenie odbioru: Otrzymasz wiadomość e-mail, kiedy zamówienie zostanie pomyślnie odebrane i przetwarzane przez handlowca.
f. Mogę dokonać zamówienia w inny sposób niż przez stronę internetowa?
Posiadamy aplikację dla systemu iOS (Apple) y Android (Google), ale nie ma możliwości składania zamówień za pomocą telefonu, faksu i poczty elektronicznej.
2. DOKONAĆ ZMIAN W ZAMÓWIENIU
a. Mogę zmienić moje zamówienie?
Ze względu na szybki proces składania zamówień nie można zmieniać ani anulować zamówienia po jego zakończeniu. Proszę sprawdzić swoje zamówienie przed wysłaniem.
b. Czy mogę dodać produkty do wcześniej złożonego zamówienia?
Dzięki naszej szybkiej obsłudze, przygotowaniu i automatycznej koordynacji pomiędzy naszymi magazynami i firmami przewozowymi, po przetworzeniu zamówienia zostanie ono zapisane jako wysyłka, wygeneruje się etykieta transportu z odpowiadającym numerem śledzenia przesyłki, i nie będzie możliwości dodania nowych pozycji w wysyłce.
3. DOSTARCZENIA ZAMÓWIEŃ
a. Wysyłają Państwo paczki za granicę? / Do jakich państw?
Realizujemy wysyłki na cały świat. Prosimy skonsultować ze swoim przedstawicielem handlowym kraj w którym się znajduje lub do którego należy wysłać paczkę, z przyjemnością udzielimy wszelkiej informacji.
b. Ile muszę zapłacić za przesyłkę?
Kiedy złożysz zamówienie online będziesz mógł zobaczyć koszt wysyłki. Jesli nie otrzymasz tej informacji skonsultuj ją ze swoim przedstawicielem handlowym, który wyśle fakturę pro forma z kosztem transportu dostosowanym do zamówienia.
c. Możecie wysłać zamówienie na inny adres niż ten, który jest zapisany do mojego konta?
Oczywiście możemy przesłać zamówienie na inny adres. Podczas składania zamówienia można wpisać adres, na który ma zostać wysłane zamówienie w sekcji "Komentarze", zanim sfinalizujesz zamówienie. Adres zostanie zapisany i będzie dostępny przy następnych zamówieniach w zakładce "adresy". Aby utworzyć nowy adres, wskaż go tylko w komentarzu lub przekaż go Twojemy handlowcy.
d. Kiedy otrzymam moje zamówienie?
Będzie zależało od adresu wysyłki.Ogólnie wszystkie zamówienia wysyłane na terenie Europy są dostarczne od 3 do 5 dni roboczych liczonych od daty realizacji zamówienia w naszym sklepie internetowym.
e. Gdzie się znajduje moje zamówienie?
W cel śledzenia swojej przesyłki otrzymasz wiadomość e-mail wysłaną pod koniec przygotowania zamówienia, numer śledzenia zamówienia z agencją, z którą masz został wysłany, a także link do strony internetowej tej agencji w celu sprawdzenia stanu.
4. PŁATNOŚĆ
a. Jak mogę zapłacić? / Jakie są metody płatności?
W przypadku zamówień online akceptujemy następujące formy płatności:

•Karty kredytowe w chwili zakończenia zamówienia online.

• Przelew bankowy, dane do przelewu na końcu dokumentu faktury Proforma.
b. Czy mogę płacić w innej walucie niż euro?
Tak, możesz dokonać płatności w dolarach amerykańskich(USD) i funtach (GBP). I oczywiście w euro (EUR). W celu dodatkowych informacji, prosimy o kontakt z handlowcem.Nie można składać zamówień w kilku walutach, co oznacza, że po przydzieleniu waluty, klient będzie mógł płacić tylko w walucie ustalonej ze swoim handlowcą.
5. STAN ARTYKUŁÓW - ZAPAS
a. Jak mogę sprawdzić dostępność stanu produktu?
Aby sprawdzić dostępność towaru, poszukaj artykułu w sklepie internetowym i wybierz odpowiedni kolor. Znajdziesz tabelę z różnymi kolumnami i danymi. W tej tabeli zobaczysz "Aktualne zapasy", a także datę "Następna dostawa" do naszego magazynu.

W przypadku zerowego stanu, zobaczysz czerwoną kopertę. Kliknij w nią, aby aktywować powiadomienie o kolejnej dostawie. W ten sposób otrzymasz e-maila, gdy towar znajdzie się w naszym magazynie i będzie dostępny w sprzedaży.

6. OBSŁUGA KLIENTA
a. Jak się mogę skontaktować z obsługą klietna?
Aby móc skontaktować się z osobą odpowiedzialną za Twoje konto, możesz do nas zadzwonić lub napisać e-mail bezpośrednio do Twojego przedstawiciela handlowego dane kontaktowe znajdziecie w prawym dolnym rogu w naszym sklepie Roly. Lub kliknij "Wyślij email" w menu na dole strony. Lub zadzwoń do nas (+34) 968 30 99 94